Tirato en Qforma gaan fuseren

dustin.jpeg Dustin Karelse - 06 juli 2016
Eind dit jaar gaan Tirato en QForma uit Oisterwijk fuseren. Het 'nieuwe' bedrijf zal net als Tirato, onderdeel zijn van Dutch Concept Group.

Met de fusie leggen we een sterke basis om nog verder en sneller op te schalen met onze aanwezige expertises. Het gefuseerde bureau zal bestaan uit meer dan twintig medewerkers, met knowhow op het gebied van online business development, design, app- en webdevelopment en online marketing. Dit alles om onze klanten zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn.

Qforma is voor Tirato geen onbekende. Bij het eerste contact - begin 2015 - klikte het direct. De afgelopen maanden hebben we, vanwege een gezamenlijke klant, weer intensief samengewerkt en toekomstplannen met elkaar gedeeld. We wisten al snel dat we dezelfde ambitie delen en elkaars expertises enorm goed kunnen gebruiken bij de snelle groei die wij als bureau doormaken. Kortom, na diverse gesprekken en een weekend Ardennen hebben we de knoop doorgehakt: we gaan het doen!

Komende maanden werken we nog vanuit twee locaties. Later dit jaar zal Qforma verhuizen naar onze locatie in Heusden, waar wij momenteel flink aan het verbouwen zijn. Tirato en Qforma zullen samen verder gaan onder een nieuwe gezamenlijke naam, namelijk NOBEARS.